reklama

Abadiania - zázračná pomoc pre každého

https://en.wikipedia.org/wiki/Jo%C3%A3o_de_Deus_(medium) http://magazin.atlas.sk/spektrum/fakty-x-zazracny-liecitel-z-brazilie-pomahaju-mu-skutocne-duchovia/850073.html Na týchto dvoch stránkach si môžete prečítať viac informácií,  .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Zdravím Vás priatelia, známi ale aj neznámi. Rozhodla som sa napísať tento blog z jedného prostého dôvodu. Podeliť sa o môj ( náš ) zážitok a pomôcť Vám, všetkým ľudom, ktorí sú chorí, ktorým lekári nevedia pomôcť, ľuďom , ktorí zomierajú. Pokiaľ je vo Vás plameň života, chuť pokračovať na tomto svete a žiť plnohodnotne ďalej, uisťujem Vás, že sa to dá a rozpoviem Vám, ako na to.

Pred pár rokmi som sa dozvedela od môjho dobrého priateľa, ktorý bol kedysi tiež chorý a nevedela mu pomôcť súčasná medicína informáciu, vďaka čomu vyzdravel. Boli sme spolu v Rakúsku na káve, posedieť, porozprávať sa. Medzi rečou som si všimla, že ma na krku zvláštny prívesok. Bola to podobizeň nejakého muža, nebola to fotografia, bola to maľba. Opýtala som sa ho, že koho to nosí na krku. Odpovedal mi, že to je jeho lekár. Pýtam sa ho, že aký lekár? Kto to je? Zaujalo ma to. Povedal mi, že tento lekár je už 500 rokov mŕtvy, ale jeho duch pomáha liečiť ľudí v Brazílii.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sama si to neviem vysvetliť ale na prvý krát som tomu hneď uverila. Väčšina ľudí , keby počula vetu vyliečil ma duch , pozerala by na neho ako na blázna. Ja som tomu verila a práve preto som sa ho pýtala na detailné informácie. Rozpovedal mi, čo zažil on, ale aj viacero ľudí zo Slovenka a Čiech, ktorí tam boli. Pocítila som krásny pocit na duši, ktorý ma veľmi ukľudnil, že sa nemusím báť ochorieť , pretože pôjdem do Brazílie a vyliečim sa. Ubehlo 5 rokov a nastali rôzne zmeny v živote. Konkrétne mi ochorela stará mama. Chodila rok po lekároch s bolesťami, liečili ju na rôzne veci, bohužiaľ boli to neodborníci v Topoľčianskej nemocnici – naschvál to píšem, aby ste sa vyvarovali . Rozhodli sme sa pre vyšetrenie CT v Bratislave, kde jej zistili rakovinu hrubého čreva, metastázy v pečeni, v jej okolí a v uzlinách. Primár nám oznámil katastrofálnu správu pred Vianocami, aby sme si ju zobrali domov, nech v pokoji dožije tých pár mesiacov, ktoré jej zostávajú, aby sme jej spríjemnili zostávajúci čas. Rodina to zobrala zle, nikto to nečakal, moja mamina sa psychicky zrútila. Ja som to brala vyrovnane, pretože som si hneď pomyslela, že posledná a zároveň jediná šanca je Brazília.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Po dlhšom prehováraní babky , človeka z dediny, ktorý v živote nikdy neletel lietadlom a zrazu mal absolvovať dva lety cez celý svet sa mi to podarilo a prehovorila som ju. Jej stav sa ale bohužiaľ zhoršoval každým dňom, mala bolesti, oslepla na jedno oko. Ja som bola ale presvedčená o sile a pomoci v Brazílii a neodradilo ma nič. Za pomoci môjho kamaráta – za čo mu ďakujem, som si zarezervovala ubytovanie, kúpila som letenky a vybrali sme sa na cestu. Prekvapujúco, babka zvládla let veľmi dobre, dokonca sa jej to páčilo. Čas strávený na letiskách a v lietadle som využívala na to, že som jej prehovárala do duše, rozprávala som jej, ako to tam funguje, kto tam lieči, čo má pochopiť atď. Ona je silno veriaca žena. A to nám veľmi pomohlo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V Brazílii, v malom meste Abadiania žije človek, volajú ho JOHN OF GOD , v preklade Ján z Boha. Je to človek, ktorému sa veľmi dávno zjavil duch a povedal mu, že ho posiela Boh a dáva mu dar – poslanie – aby liečil ľudí. Tento človek toto poslanie prijal . Do jeho tela vstúpil duch a videl v ľuďoch ich choroby, trápenia. Začal ich liečiť jedným dotykom ruky. Toto predvádzal na ulici na lavičke. Časom začalo chodiť za Johnom až tisíc ľudí denne, preto sa rozhodol, že založí svoje centrum – CASU pod názvom Casa dom Inacio de Loyola. A to je práve to miesto , kde sme boli my a liečili sa tam.

V Case sa sústreďujú duchovia – entity , ktorí boli v minulom živote lekári, veľkí odborníci. Tým, že duchovia nemajú časopriestor, žiadna choroba nie je prekážkou. Ak si nevedia s nejakou diagnózou poradiť , pozrú sa na riešenie o 100 rokov dopredu, ak ani to nezaberie , pozrú sa o 500. Oni sú veľmi láskaví všetci do jedného. Po ničom inom netúžia, len pomôcť ľuďom. Celý princíp spočíva v tom, že choroba Ťa do Brazílie iba privedie. Ale ty máš pochopiť, prečo si tam, čo si v živote spravil zle. Treba mať hlavne čisté srdce, odpustiť ľudom, odpustiť sebe, oľutovať hriechy a túžiť žiť a chcieť byť lepším človekom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prejdem teraz ku samotným krokom, ako to funguje. Počas týždňa je Casa otvorená 7 dní. John lieči v Case tri dni. Všetko je zadarmo. John neberie peniaze, je to jeho poslanie . Streda, Štvrtok , Piatok, to sú dni, kedy John lieči. V iné dni sa sústreďuješ v Case, sedíš na lavičkách, chodíš si ľahnúť na kryštálové postele, ktoré sú nabité duchmi a odblokujú Ti čakry . Príde streda, prvý deň v týždni, na ktorý sme čakali. Máš možnosť vybrať si, či chceš ísť k Johnovi doobeda, alebo poobede. My sme si vybrali doobeda. Okrem nás tam bolo doobeda ďalších minimálne 1000 ľudí, poobede sú tam zase iní, ďalší minimálne 1000. Za jeden takýto deň sa tam vystrieda od 2-4 tisíc ľudí. Čo je najkrajšie, že každý jeden sa dostane k Johnovi. Je to tam všetko krásne organizované, jeho pomocný tím rozpráva viacerými jazykmi. Keď Ťa vyhlásia, postavíš sa do rady a čakáš. Rada smeruje do jedných dverí a na konci je John. Nedokážem opísať, čo som cítila, aký príval energie, emócií, neutíchajúceho plaču radosti a rôznych pocitov sa vo mne hýbalo. Každým jedným krokom , ako som sa približovala k nemu k osobe menom John, v ktorom bola entita , sa mi podlamovali nohy, plač silnel, moja duša sa čistila a keď som prišla k nemu a podala mu svoju ruku, pozreli sa na mňa jeho oči, cítila som neskonalé šťastie, ktoré sa nedalo porovnať s ničím, čo som dovtedy zažila. Povedal mne aj babke, že dostaneme spirituálnu operáciu. Prijali sme to a tešili sme sa, že budeme zdravé. V ten istý deň sme išli poobede o 14.00 hod do tej miestnosti, kde sedí John, sadli sme si na lavičky, museli sme mať zavreté oči a poprosiť Boha o uzdravenie a myslieť na veci, ktoré chceme vyliečiť. Triasli sa nám telá, bol to neuveriteľný pocit. Trvalo to asi 15 minút. Potom sme museli ísť na 24 hodín na izbu a spať. Ten, kto nemohol spať, musel ležať so zavretými očami. Po prvom týždni sa babke vrátil zrak . Toto sme absolvovali aj druhý týždeň a stratili sa jej bolesti, cítila, ako jej rakovina odišla z tela, cítila v bruchu uvoľnenie od toľkého množstva metastáz. Je to zázračne ale zároveň tak jednoduché, čo stačí pochopiť , aby sa človek zbavil chorôb.

Keby mám napísať všetko, čo sme tam zažili, nestačilo by ani 100 strán. Nikomu nič nevnucujem, nikoho na nič nenahováram, chcem len pomôcť. Pomoc, aká sa dostala nám, sa dostala aj ďalším miliónom ľudí na svete, ktorým entity pomohli. Každý, kto si uvedomí, že robil v živote zle, oľutuje, odpustí a bude konať dobro, pomáhať svojím blížnym, nebude v strese, bude žiť v pokoji, každému sa začnú diať v živote veľké veci. Verte mi. Chcem, aby sa to rozšírilo medzi ľuďmi, pretože bohužiaľ nás ovládajú farmaceutické spoločnosti, ktoré nezaujíma zdravie ľudí, ale iba peniaze. Byť zdravý a vyliečiť sa ide aj bez liekov, bez chemoterapie, len silou vôle a čistotou mysle a srdca.

Tí, ktorí budú mať reálny záujem dozvedieť sa viac, môžu ma kontaktovať . Som na Facebooku pod menom Lenka Lienka. Rada pomôžem, kto to bude potrebovať. Vysvetlím, poradím. Naozaj sa bude ľahšie žiť na svete každému, ktorý si uvedomí, že všetko sa dá a nič nie je nemožné. Katolíci sa prežehnávajú : V mene Otca, i Syna i Ducha Svätého a ja som šťastná a vďačná, že Duch Svätý nás vyliečil. Ďakujeme Bohu a všetkým.

Lenka Kšinantová

Lenka Kšinantová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Blog som napísala preto, lebo chcem pomôcť ľuďom nebáť sa a odstrániť choroby aj tie smrteľné. Dá sa to. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

23 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu